Miten yhden kakun tekeminen voikin olla niin vaikeaa?
2051592.jpg
Ensin Ei pohja tahtonut nousta lainkaan ja lopulta se menikin pilalle. Valmiiseen kakkupohjaan joka oli pakkasessa sain sitten kakun tehtyä. Tarkoitus oli siis tehdä kinuskikerma kakkua, mutta niinpä.. Aloin keittämään valmista kinuskikastiketta hiukan kasaan kun fariinisokeri oli loppu meidän kaupasta. Sitten molemmat muksut yhtääkkiä tarvitsikin just mua, ja kiehui pikkusen likkaa mun kastike. Vaikka se olikin juoksevaa siinä, ei mennyt kun 2min ja se oli ihan liian kovaa. Mun oli pakko siis kuumana kaataa kakun päälle että sain edes joenkuten sen siihen, mutta sitten ei taas ollutkaan sitä kastiketta tarpeeksi.
Luuonnollisesti ajattelin tässä kohtaa laittaa kermat sitten päälle myös vähän korjaamaan tilannetta. vatkasin kerman, jonka vahvistin pienellä määrällä rahkaa joka oli jäänyt täytteistä ja vanilijakreemijauheella. Kerrankin kuorrute onnistui täydellisesti, oli siis kovaa ym. Mutta sitten en löytänyt mun pursottimia mistään, en kumpaakaan, kaks mulla niitä on. Lopulta kerma melkein ehti sulaa kun yritin sitä pursotinta löytää (en tajunnut laittaa jääkaappiin) ja lopulta pursotin pakastepussista mistä kulmasta tuli tylla läpi. Ensin tosi piti se pakastepussikin ettiä, nekin kun loppu aamulla.
2051590.jpg
Huoh!
2051594.jpg
Mutta makuhan se pääasia, hyvää oli, välissä banaanirahka ja mansikkarahka
2051593.jpg