Millainen kurpitsa ja mikä on parasta lohturuokaa juuri sinulle? testaa niin tiedät :D

Millainen kurpitsa sinä olet?
-testiin pääset tästä
Minä olen:

Olet ovela kurpitsa, juoni vänkyrä, arvoitus useimmille. Itsellesi on selvää, että tuntemattoman pelko on viisauden alku ja mahdollisuus oppia uutta itsestäsi. Toiset saattavat yhtä hyvin nähdä sinut kauhuissasi tai välinpitämättömänä. Kaikki on vain näytelmää ja me näyttelijöitä. Ihmiset näkevät sinussa sen, mitä haluat heidän näkevän.

Tämä ei tarkoita sitä, että olisit ah niin muodikas psykopaatti tai arvaamaton oikuttelija. Olet kaiken sellaisen yläpuolella ja viihdyt hyvin itsesi kanssa. Sillä, mitä muut sinusta ajattelevat ei oikeastaan ole mitään väliä.

Pohjaton pelko on oleellien osa sinua, mutta niin ovat myös voima, ilo ja suru. Kaikkea tarpeen mukaan.Lohturuokasi olkoon:


Halloween-kurpitsahahmoni:

Ideakeittiön halloween-testi: olen olen ovela kurpitsa

Olen ovela kurpitsa
Minun kanssani ei kannata pelleillä.

Ideakeittiön halloween-testi